ZAKAJ VSE LAHKO UPORABIMO ČOKE?
Kaj je čok? Nerazsekan večji kos debla!
VPRAŠANJE JE PRI UČENCIH SPROŽILO PRAVO MOŽGANSKO NEVIHTO!
- Opredelimo položaj čokov glede na sebe oziroma druge čoke (nad/pod, levo/desno,…).
- Na kakšen način jih bomo najlažje premaknili? S potiskanjem, vlečenjem, nošenjem, kotaljenjem?
- Ocenimo njihovo višino in širino. Jih izmerimo s pedmi, palicami in metri. Meritve primerjamo med seboj.
- Ali ima vsak otrok svoj čok?
- Uporabimo računske operacije pri reševanju problemov. Koliko čokov še potrebujemo, da bo imel vsak učenec svojega?
- Čoki Imajo obliko valja. Na njem lahko izvajamo vaje za ravnotežje ali pa ga uporabimo za masažo hrbta. Kako jih moramo postaviti, da lažje stojimo na njem? Zakaj?
- Če jih postavimo pokonci, nas spominjajo na črko i.
- Vadimo stopnjevanje pridevnika (težek, težji, najtežji, visok, višji, najvišji).
- Jih uporabimo kot bobne. Postavimo jih lahko od najnižjega do najvišja in tako ponazorimo glasbeno lestvico. Višji kot je čok, višji ton ponazarja.
- Štejemo letnice na čoku in ugotovimo starost drevesa. Jih razvrstimo po starosti in jih primerjamo z obdobji človekovega življenja.
- Predstavljajo lahko zmagovalne stopničke.
Učenci in učiteljici gozdne šole Sv. Duh na Ostrem vrhu
02.12.2019
Nazaj