Zakaj z nami v naravo?
Učenje na prostem je jasno, tridimenzionalno, barvito. Prinaša številne nove impulze ne le za naše čute, temveč tudi za naša razmišljanja.
Povezovanje z resničnim svetom prinaša učenju smisel. Učenje poteka v naravi spontano, ob zabavnih aktivnostih in prosti igri, izkustvenem in situacijskem učenju ter gibanju. Obstaja vse večji občutek zadovoljstva z učenjem.
Kar se naučimo skozi izkušnje, si lažje zapomnimo in ostane globlje v možganih. Stik z naravo izboljša pozornost in koncentracijo.
Bivanje in gibanje na prostem zmanjšuje prekomerno telesno težo in debelost, izboljša delovanje imunskega sistema in zmanjša število bolezni.
Stik z naravo močno prispeva k duševnemu zdravju. Zmanjšuje stres, tesnobo in depresijo.
Zunaj otroci ne razvijajo le svoje znanje, ampak tudi čustveno in družbeno inteligenco. Razlogi za agresijo in nasilje so zmanjšani.
Učenje na prostem je naravno. Otroci so se na tak način učili več kot 99% zgodovine človeštva in so že po naravi opremljeni za tovrstno učenje. Narava je neprecenljivo terapevtsko in razvojno okolje, ki spodbuja razvoj otroka na vseh področjih in krepi otrokove sposobnosti.