Kaj je čok? Nerazsekan večji kos debla!

VPRAŠANJE JE PRI UČENCIH SPROŽILO PRAVO MOŽGANSKO NEVIHTO!

  • Opredelimo položaj čokov glede na sebe oziroma druge čoke (nad/pod, levo/desno,…).
  • Na kakšen način jih bomo najlažje premaknili? S potiskanjem, vlečenjem, nošenjem, kotaljenjem?
  • Ocenimo njihovo višino in širino. Jih izmerimo s pedmi, palicami in metri. Meritve primerjamo med seboj.
  • Ali ima vsak otrok svoj čok?
  • Uporabimo računske operacije pri reševanju problemov. Koliko čokov še potrebujemo, da bo imel vsak učenec svojega?
  • Čoki Imajo obliko valja. Na njem lahko izvajamo vaje za ravnotežje ali pa ga uporabimo za masažo hrbta. Kako jih moramo postaviti, da lažje stojimo na njem? Zakaj?
  • Če jih postavimo pokonci, nas spominjajo na črko i.
  • Vadimo stopnjevanje pridevnika (težek, težji, najtežji, visok, višji, najvišji).
  • Jih uporabimo kot bobne. Postavimo jih lahko od najnižjega do najvišja in tako ponazorimo glasbeno lestvico. Višji kot je čok, višji ton ponazarja.
  • Štejemo letnice na čoku in ugotovimo starost drevesa. Jih razvrstimo po starosti in jih primerjamo z obdobji človekovega življenja.
  • Predstavljajo lahko zmagovalne stopničke.

Učenci in učiteljici gozdne šole Sv. Duh na Ostrem vrhu